
ENERJİSA’DAN DİKKAT
ÇEKEN YENİLEME
Elektrik faturalarının, çok büyük oranlarda artış göstermesi
ve vatandaşların da buna her geçen gün, daha da artarak tepki koymaya devam
ettiği günümüzde, Sabancı Holdingin işletmekte olduğu ve kısa adı “ENERJİSA” olan,
Toroslar Elektrik Perakende Satış A.Ş, yeni bir uygulama başlattı.
DEĞİŞİYOR
İlgili kurumun görevlileri Pozantı’da, ev ve işyerlerindeki
halen kullanılmakta olan, dijital elektrik saatlerinin, kullanım süresinin 10 yılı geçmiş olanları
değiştirerek, yeni sayaç takmaya başladılar. Vatandaşların ise, anlamakta zorlandığı
bu yeni uygulama ile, ilgili kurum görevlilerine nedenini sorduğunda ise alınan
cevap, “ Bize verilen talimat, 10 yıllık kullanım süresini aşmış bulanan
abonelerin, elektrik sayaçlarını değiştirerek, yenilerinin takılması olup, onun dışında da bir bilgimiz yok” şeklinde cevapları ise, aboneleri tatmin eden bir
açıklama olmuyor.
TEREDDÜT
Elektrik kullanım bedellerinin, dudak uçurtan artışları
karşısında, zaten tedirgin olan vatandaşlar, ENERJİSA’nın değiştirerek
takılmaya başlanan yeni sayaçların, ücret tarifelerinde yeni bir artışa, sebep
olup -olmayacağı şeklindeki tereddütleri ise, Pozantı kamuoyunda en çok konuşulan
konuların başında yer alıyor.
YETERLİ OLMADI
Tüm yurtta olduğu gibi, Pozantı’da da aşırı yağan kar, enerji
iletişiminde de önemli arızalara sebep olmaya devam ediyor. Özellikle, Pozantı’nın
yüksek kesimlerindeki kar yağışından etkilenen, enerji iletişim hatlarındaki
arızalarının onarımının, bazı yerleşim yerlerinde, uzun zaman alması ve bakım -onarım ekiplerinin yetersiz kalması da,
yapılan eleştirilerin başında yer
alıyor. ( Haber Merkezi)