ENERJİSA’DAN DİKKAT ÇEKEN YENİLEME
Elektrik faturalarının, çok büyük oranlarda artış göstermesi ve vatandaşların da buna her geçen gün, daha da artarak tepki koymaya devam ettiği günümüzde, Sabancı Holdingin işletmekte olduğu ve kısa adı “ENERJİSA” olan, Toroslar Elektrik Perakende Satış A.Ş, yeni bir uygulama başlattı.
DEĞİŞİYOR
İlgili kurumun görevlileri Pozantı’da, ev ve işyerlerindeki halen kullanılmakta olan, dijital elektrik saatlerinin, kullanım süresinin 10 yılı geçmiş olanları değiştirerek, yeni sayaç takmaya başladılar. Vatandaşların ise, anlamakta zorlandığı bu yeni uygulama ile, ilgili kurum görevlilerine nedenini sorduğunda ise alınan cevap, “ Bize verilen talimat, 10 yıllık kullanım süresini aşmış bulanan abonelerin, elektrik sayaçlarını değiştirerek, yenilerinin takılması olup, onun dışında da bir bilgimiz yok” şeklinde cevapları ise, aboneleri tatmin eden bir açıklama olmuyor.
TEREDDÜT
Elektrik kullanım bedellerinin, dudak uçurtan artışları karşısında, zaten tedirgin olan vatandaşlar, ENERJİSA’nın değiştirerek takılmaya başlanan yeni sayaçların, ücret tarifelerinde yeni bir artışa, sebep olup -olmayacağı şeklindeki tereddütleri ise, Pozantı kamuoyunda en çok konuşulan konuların başında yer alıyor.
YETERLİ OLMADI
Tüm yurtta olduğu gibi, Pozantı’da da aşırı yağan kar, enerji iletişiminde de önemli arızalara sebep olmaya devam ediyor. Özellikle, Pozantı’nın yüksek kesimlerindeki kar yağışından etkilenen, enerji iletişim hatlarındaki arızalarının onarımının, bazı yerleşim yerlerinde, uzun zaman alması ve bakım -onarım ekiplerinin yetersiz kalması da, yapılan eleştirilerin başında yer alıyor. ( Haber Merkezi)